למה כדאי גם לכם לעבור לרכב חשמלי, כבר היום!

מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר, ולא סתם. הנה רק כמה מהסיבות שבגללן כדאי לכם לשקול לעבור למכונית חשמלית.

היתרונות של מכוניות חשמליות

1. מכוניות חשמליות הרבה יותר זולות לתפעול ממכוניות מונעות בנזין. מכוניות חשמליות מופעלות באמצעות סוללות, אותן ניתן להטעין שוב ושוב. מכוניות מונעות דלק, לעומת זאת, דורשות מילוי מתמיד של בנזין, שעלול להתייקר שנתית (אנחנו עדים לזה במיוחד בחודשים האחרונים, לעלייה המטורפת במחירי הדלק)

2. מכוניות חשמליות פולטות הרבה פחות זיהום ממכוניות בנזין, מכיוון שהן לא שורפות דלקים מאובנים, מכוניות חשמליות לא מייצרות פליטות מזיקות כמו פחמן דו חמצני ותחמוצת חנקן. זה טוב יותר לסביבה ולבריאות שלכם.

3. מכוניות חשמליות שקטות מאוד. אם אתם גרים בעיר, אתם יודעים כמה מעצבן זה יכול להיות להתמודד עם צופרי רכב והרעש של מנועי הרכבים. מכוניות חשמליות מייצרות מעט מאוד רעש, כך שתוכלו לתרום לשקט ולשלווה של השכונה שלכם, ולסביבה שלכם לכל מקום שתסעו אליו.

4. מכוניות חשמליות יעילות מאוד. מכיוון הן לא דורשות בזבוז אנרגיה כשמתניעים את הרכב או משאירים אותו על מצב סרק, מכוניות חשמליות יכולות להגיע ליותר קילומטרים לטעינה מאשר מכוניות בנזין. המשמעות היא שתחסכו כסף בעלויות ה"דלק" בטווח הארוך.

5. מכוניות חשמליות מהנות מאוד לנהיגה. עם מומנט מיידי ופעולה שקטה, מכוניות חשמליות מציעות חווית נהיגה ייחודית שבטוח תהנו ממנה.

איך לבחור את המכונית החשמלית המתאימה ביותר עבור המשפחה שלכם?

כשזה מגיע למציאת רכבים חשמליים הטובים ביותר עבור המשפחה שלכם, יש כמה דברים שתרצו לזכור. ראשית, תצטרכו להחליט כמה מושבים אתם צריכים.

אם יש לכם משפחה גדולה, תזדקקו למכונית חשמלית עם הרבה מקום. שנית, תרצו לחשוב כמה טווח נסיעה אתם צריכים.

אם אתם מתכננים רק לנסוע ברחבי העיר, לא תזדקקו לטווח ארוך כמו מישהו שמתכנן לצאת לנסיעות ארוכות.

לבסוף, תרצו לשקול את התקציב שלכם. מכוניות חשמליות יכולות להיות די יקרות (במעמד הקנייה אבל ללונג ראן הן זולות משמעותית…), אז תצטרכו לוודא שאתם יכולים להרשות לעצמכם את המכונית שאתם מעוניינים בה. עם זאת, כיום מכוניות חשמליות רבות ניתנות לרכישה ב- 100% מימון לרכב, כך שהרבה יותר אנשים יכולים להנות ממכונית חשמלית כיום.

הכתבה באדיבות: ניו קאר ליס

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
מאמרים נוספים